Wartości reprezentowane przez towarzystwa ubezpieczeniowe opierają się na bezpieczeństwie i zaufaniu. Sprawdźmy, w jaki sposób ubezpieczyciele działający na rodzimym rynku chcą przekazać te aspekty poprzez swoje slogany firmowe i hasła reklamowe.

 

Aegon – Transform Tomorrow

aegon_logo

Anglojęzyczny slogan Transform Tomorrow w tłumaczeniu na język polski oznacza zmień jutro. Firma chce w ten sposób przekonać klienta, że korzystając z ich usług, ich przyszłość zmieni się na lepsze.

 

Aviva – Firma Przyjazna Klientowi

aviva-brand

Aviva zaznacza, że dobro klienta jest dla niej wartością nadrzędną i robi wszystko, aby wszelkie procesy przebiegały po jego myśli i zgodnie z umową.

 

Axa – więcej niż standard

axa-logo

Axa zapewnia w ten sposób, że jakość usług oferowanych przez firmę jest znacznie wyższa niż przeciętna, a zespołowi który wchodzi w jej skład przyświeca wspólny cel oraz zależy im na wysokim zadowoleniu usługobiorcy.

 

D.A.S. – Prawo po Twojej stronie

das-logo

Z towarzystwem ubezpieczeniowym D.A.S. masz pewność, że nikt Cię nie oszuka – to główny przekaz sloganu firmowego, który mówi również o tym, że klient otrzyma wsparcie profesjonalistów z  dziedziny prawa, dając mu poczucie bezpieczeństwa.

 

Macif – Więcej niż towarzystwo

macif-logo

Podobnie jak Axa, Macif chwali się wyższym niż przeciętny poziomem usług. Chce pokazać, że eksperci pracujący w firmie utożsamiają się z jej misją, wizją i wartościami, a swoje obowiązki wykonują z zaangażowaniem i chęcią niesienia profesjonalnej pomocy.

Bookmark and Share