Stworzenie świetnego hasła reklamowego to nie zawsze takie proste zadanie. Można nawet powiedzieć, że jest to nie lada wyzwanie, któremu czoła często stawiają całe zespoły copywriterów. Tak jak w identyfikacji wizualnej, tak i w sloganach i hasłach reklamowych warto czasami postawić na prostotę.

PKO BP – Dzień dobry!

pko

W swoim haśle reklamowym PKO BP zastosowało wyrażenie, którego używamy wielokrotnie każdego dnia i którym witamy się między sobą. Co chciano w ten sposób zakomunikować? Zapewne to, że bank jest do naszej dyspozycji niemal codziennie, a pracownicy z chęcią powitają nas w progach placówki.

 

BMW – Radość z jazdy

bmw-logo-AD930473AC-seeklogo.com

Kupując nowy samochód zwracamy uwagę na walory estetyczne pojazdu, jego wytrzymałość,  i wygodę. Te i inne elementy składają się na główną korzyść jaką przynoszą produky BMW, czyli radość z jazdy.

 

KAMIS – życie ze smakiem

logo-kamis

Kamis to jeden z czołowych producentów przypraw, musztard, ketchupów, panierek i innych produktów wykorzystywanych jako dodatek do dań, produktów które sprawiają, że potrawy nabierają bardziej wyrazistego smaku. Dlaczego „życie ze smakiem”? Posiłki spożywamy każdego dnia, dlatego jedzenie stanowi jeden z podstawowych elementów naszego codziennego życia.

Bookmark and Share