Co najlepiej pobudza o poranku? Oczywiście pyszna i aromatyczna kawa. Szacuje się, że każdego dnia ludzie na całym świecie wypijają ponad trzy miliardy filiżanek kawy, a w Europie prym wiodą Skandynawowie, którzy spożywają średnio cztery filiżanki tego napoju na dzień. Jak widać kawa jest produktem wysoce pożądanym, dlatego producenci starają się przekonać konsumentów do tego, że to ich produkt zasmakuje im najbardziej.

MK Cafe – Polecana przez baristów

Marka MK Cafe kreuje wizerunek eksperta w parzeniu kawy, dlatego współpracuje z najlepszymi baristami, tworząc Akademię Baristy i udzielając profesjonalnych porad na swojej stronie internetowej.

Cafe Prima – Palona tak, jak lubisz

Pod hasłem reklamowym Cafe Prima kryje się najważniejsza wartość, jaką marka dostarcza konsumentom. Komunikat w nim zawarty jasno mówi, że kawa jest palona w taki sposób, aby wydobyć z niej najlepszy smak i aromat, który cenią sobie konsumenci.

Jacobs – Baw się kawą

Jacobs dzieli się z miłośnikami kawy swoimi przepisami na nietuzinkowe wersje tego popularnego napoju i zachęca ich do samodzielnego eksperymentowania. Na stronie internetowej możemy również znaleźć informacje dotyczące przygotowania kawy.

Nescafe Dolce Gusto – Kawa nie musi być wyłącznie czarna.

Nescafe Dolce Gusto to marka produkująca ekspresy do kawy oraz kapsułki. Oprócz kapsułek z kawą, w portfolio znajdziemy również herbaty i czekolady. To co wyróżnia Dolce Gusto to naprawdę szeroka gama produktów, z których część to mleczne latte, na co wskazuje hasło reklamowe marki.

Inka – Dobra w swej naturze

Inka to polska kawa zbożowa z tradycjami. Hasło reklamowe podkreśla naturalność jej składników i dzięki temu doskonale wpisuje się w obecny trend dotyczący zdrowego i świadomego odżywiania się.

Anatol – Klasyka poranka

Choć niektórzy uważają, że kawa zbożowa nie powinna być nazywana kawą, to produkty tego typu całkiem nieźle mają się na rynku. Anatol, to obok Inki najpopularniejsza marka. Hasło reklamowe nawiązuje do nawyku porannego picia kawy.

Bookmark and Share