Instytucje zaufania publicznego jakimi są banki udzielają swoim klientom kredytów finansowych, ale zanim się to odbędzie to klienci muszą udzielić bankom kredytu zaufania. Aby go uzyskać, banki konkurują między sobą ofertami, ale również hasłami reklamowymi, mającymi za zadanie skłonić potencjalnych klientów do tego, aby to im zaufali.

 

Alior bank – Wyższa kultura bankowości

Bankowość kojarzy się ze światem liczb, analiz, procesów. Mało w nim pierwiastka humanistycznego. Swoim hasłem reklamowym Alior Bank nawiązuje do bardziej ludzkiej strony bankowości, w której jakość obsługi i indywidualne podejście do klienta stanowią wartość nadrzędną.

 

alior

 

Eurobank – Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić?

Eurobank reklamuje się jako instytucja wychodząca naprzeciw potrzebom klienta. Pytanie “Co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić” sugeruje, iż pracownicy banku to profesjonalni specjaliści z dziedziny bankowości, gotowi odpowiedzieć na każde pytanie i pomóc w każdej sytuacji.

 

eurobank-logo

 

Lukas Bank (dziś już Credit Agricole) – Tak powinno być w każdym banku.

Ówczesny Lukas Bank, dziś Credit Agricole, stawia siebie za wzór instytucji finansowej. Hasło przekonuje, że funkcjonowanie tego banku, jest przykładem tego, jak każdy bank powinien obsługiwać swoich klientów. Zachęca to domniemanych klientów do zapoznania się z ofertą oraz zaczerpnięcia opinii stałych klientów.

 

lukasbank_rebrands-as_creditagricole

 

Bank BPH – Bank indywidualnych rozwiązań.

W tym banku, eksperci dopasują ofertę do potrzeb każdego klienta, tak aby spełniała jego oczekiwania. Elastyczność to cecha, która według hasła reklamowego w dużej mierze charakteryzuje Bank BPH, a wszystko po to, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom usługobiorcy.

bph_logo

Bookmark and Share