Hasła reklamowe w przypadku supermarketów to ważny element promocji. Dziś praktycznie wszyscy robią zakupy w supermarketach, a na polskim rynku o pozycję lidera walczy kilku największych graczy z branży spożywczo-przemysłowej, którzy reklamują się w telewizji, radiu, Internecie oraz za pomocą innych środków promocyjnych. Sprawdźmy jakie hasła są myślami przewodnimi najpopularniejszych supermarketów.

Kaufland – Dla mnie w sam raz

Hasło supermarketu Kaufland utwierdza klienta w przekonaniu, że znajdzie on tu wszystko czego potrzebuje za cenę dopasowaną do jego budżetu. W sam raz, czyli idealnie – klient będzie zadowolony zarówno z produktu jak i ceny, jaką za niego zapłacił.

Biedronka – Codziennie niskie ceny

Sklep Biedronka od zawsze stosował strategię niskich cen, o czym otwarcie mówił. Choć według niektórych konsumentów niska cena to synonim gorszej jakości, w ostatnich latach supermarket walczą z tym stereotypem poprzez wprowadzanie dosyć rygorystycznych przepisów dotyczących jakości towaru.

Carrefour – Pozytywnie każdego dnia

Hasło w domyśle oznacza, że supermarket każdego dnia pozytywnie zaskakuje klientów interesującymi produktami w atrakcyjnych cenach. Określenie “pozytywnie” nie dotyczy jedynie produktów, ale także personelu, czyli czynnika ludzkiego. Klient, który przychodzi na zakupy do Kauflandu ma pewność, że zostanie obsłużony w sposób sprawny i uprzejmy.

Intermarché – Świeżo. Tanio!

Świeżo i tanio, czyli tak jak tego oczekuje każdy klient. Prosty komunikat zawarty w haśle reklamowym skłania do zakupu przede wszystkim produktów pierwszej potrzeby, ponieważ to właśnie one muszą być najświeższe.

Lidl – Mądry wybór

Robiąc zakupy w Lidlu klient ma poczucie, że dokonał właściwego wyboru. Lidl do supermarket, który powstał w Niemczech, a znaczna część asortymentu to właśnie niemieckie marki. Od lat panuje przekonanie, że towary wyprodukowane właśnie w tym kraju charakteryzuje wysoka jakość.

Bookmark and Share