Kupując środek do prania, szukamy takiego, który skutecznie usunie plamy, dokładnie wypierze ubrania, będzie miał świeży zapach, nada miękkości tkaninom oraz nie podrażni skóry. Producenci owych środków najczęściej decydują się na hasła reklamowe łączące w sobie wszystkie powyższe cechy. Zobaczcie sami:

E – Więcej niż się spodziewasz

Marka E zachęca do nabycia swoich produktów intrygującą obietnicą. Daje konsumentowi gwarancję, że proszek/płyn E jest w stanie sprostać najwyższym oczekiwaniom.

Ariel – Czystość bez cienia wątpliwości

Ariel stawia przede wszystkim na skuteczne czyszczenie z zabrudzeń. Nie da się ukryć, iż jest to najważniejsza cecha proszku do prania. Zakładając pachnące ubranie, czujemy się rześko i świeżo, ale cóż nam po ładnych zapachu, kiedy biel naszej ulubionej koszuli przypomina już raczej szarość?

Persil – Jesteś naszą inspiracją.

Persil stworzył dość nietypowe, jak na proszek do prania, hasło reklamowe. Możemy się domyślać, że inspiracją dla producenta są zróżnicowane potrzeby nabywców. W swojej gamie produktów marka posiada bowiem szybkie i wygodne rozwiązanie w postaci żelowych kapsułek.

Surf – Czystość, która pięknie pachnie

Marka Surf należąca do koncernu Unilever podkreśla w swoim haśle reklamowym dwie podstawowe i najbardziej pożądane cechy – czystość oraz zapach.

Vanish – Szybki sposób na plamę

Vanish jest wiodącą marką odplamiaczy. Z uwagi na specyfikę produktów, slogan marki skupia się wokół usuwania “trudnych” plam. Vanish niedawno poszerzył swoje portfolio o specjalną linię Gold, mającą zagwarantować jeszcze skuteczniejszą walkę z plamami.  

Coccolino – Świeżość, która trwa dwa razy dłużej

Brand hero spotów reklamowych marki, pluszowy miś, reprezentuje miękkie w dotyku tkaniny, a hasło reklamowe komunikuje świeży zapach ubrań. Coccolino znane jest głównie z płynów do płukania, również tych o specjalnej delikatnej, formule, przeznaczonych dla niemowląt.

Lenor – Więcej, niż tylko pranie.

Przekaz hasła reklamowego Lenora jest podobny do tego, którym posługuje się marka E, czyli dodatkowa wartość dla klienta, coś, co pozytywnie go zaskoczy i sprawi, że zwykła czynność, jaką jest pranie, zamieni się w coś przyjemnego.

Silan – wyjątkowa pielęgnacja dla Twoich ubrań

Marka wypuściła na rynek linię płynów do płukania o nazwie Soft&Oils, którą reklamuje powyższym hasłem. Zawarte w produktach olejki mają nadać tkaninom niezwykłej miękkości i delikatności.

Bookmark and Share